Na swojej zawodowej drodze cały czas spotykamy się z pytaniem „Dlaczego warto zatrudnić Konsultanta Ślubnego do organizacji Ślubu i Wesela?”. Powodów jest wiele. Zacznijmy od tego, że Organizacja Ślubu i Wesela to jedna z najbardziej stresujących wydarzeń w życiu człowieka. Jest to bardzo czasochłonne zadanie, które w pewnym momencie może powodować frustrację czy niepokój. Jeżeli Młoda Para całymi dniami pracuje, nie wie od czego zacząć lub ma problem ze znalezieniem lub zrealizowaniem pomysłów swoich marzeń to jest to idealny moment, aby napisać do Konsultanta Ślubnego

Wiele osób twierdzi, że jest to dodatkowy bezsensowny wydatek. Usługa ta jest dodatkowo płatna jednak w dzisiejszych czasach Wedding Planner wychodzi na przeciw Parze Młodej i swoje ceny ustala indywidulnie w zależności od potrzeb Pary. Tak więc przestała to być „usługa dla bogatych”, a dla wszystkich Młodych Par, które potrzebują pomocy. Koniec końców dzięki pomocy konsultanta Młode Pary mogą wiele zaoszczędzić. 

Wedding planner ślubny doradca Gdansk Gdynia Sopot Trojmiasto Pomorskie Iława Elblag Konsultanta

www.tomcolor.pl

Jeżeli jeszcze zastanawiacie się po co Wam taka usługa to zobaczcie 10 powodów, dla których warto skorzystać z pomocy konsultanta ślubnego:

  1. Konsultant Ślubnych zajmuje się najbardziej wymagającymi zadaniami odciążając tym Parę Młodą. Młodzi często boją się, że Wedding Planner odbierze im przyjemność z organizacji tego najwazniejszego dla nich dnia. Nic bardziej mylnego! Profesjonalny konsultant pamięta, że to właśnie Młodzi są bohaterami tej uroczystości, a wszystko musi być zaplanowane tak, aby byli zadowoleni i szczęśliwi. Konsultant bierze na siebie obdzwanianie podwykonawców, wysyłanie tysięcy maili, negocjowanie umów, cen, dodatkowych ustaleń. Zajmuje się tymi najbardziej czasochłonnymi zadaniami, aby zostawić Wam te najprzyjemniejsze. 
  2. Wedding Planner zmniejsza poczucie stresu i niepewności.

Konsultant ślubny bierze na siebie cały stres i odpowiedzialność za organizację jak i przebieg uroczystości i wesela.  Doświadczenie w organizacji ślubów sprawia, że wie co i kiedy powinno się wydarzyć, posiada bazę podwykonawców oraz odpowiednich kontaktów. Wie jak rozmawiać z podwykonawcami i jakich informacji potrzebują, żeby całość imprezy wypadła bez zarzutów. Przede wszystkim robi to kiedy Wy jesteście w Pracy, na wakacjach czy spędzacie czas wolny z daleka od telefonu. Nie musicie brać wolnego w pracy czy siedzieć do późnych godzin nocnych planując szukając podwykonawców, gadżetów czy pomysłów. Dostajecie gotowe propozycje na podstawie Waszych oczekiwań i to Wy decydujecie, która wejdzie w życie.

Wedding planner ślubny doradca Gdansk Gdynia Sopot Konsultanta Trojmiasto Pomorskie Iława Elblag

3.  Konsultant Ślubny pomoże zaplanować budżet weselny.

Organizacja ślubu i wesela to może być spory wydatek, tym bardziej, jeżeli nie wiecie ile co powinno kosztować. Wedding Planner wie! Podpowie Wam, na czym warto zaoszczędzić, a na co powinniście przeznaczyć więcej pieniędzy. Wie kiedy cena równa się jakości.

4. Wedding Planner ma głowę pełną pomysłów i wie jakie atrakcję się sprawdzają, a jakie nie przypasują zaproszonym gościom. 

5. Konsultant Ślubny ma za zadanie negocjować ceny w waszym imieniu, abyście dostali najkorzystniejszą cenę.

6. Konsultant Ślubny zbierze wszystkie Wasze pomysły w całość. Podpowie czy wszystko do siebie pasuje i jak odpowiedni to „ogarnąć”, aby wyglądało tak jak byście tego chcieli. Często Pary Młode chcą wynająć za dużo atrakcji, dekoracji, które finalnie mogą ich jak i gości przytłoczyć. Wedding Planner jest od tego, aby zwrócić im na to uwagę. 

Wedding planner ślubny doradca Gdansk Gdynia Sopot Konsultanta Trojmiasto Pomorskie Iława Elblag

7. Wedding Planer będzie pilnował terminów płatności. 

8. Konsultant Ślubny jest również mediatorem.

Organizacja Ślubu i Wesela to dla Pary czas, który wywołuje wiele emocji pomiędzy Młodą Parą jak i ich rodziną. Trzeba pamiętać, że najważniejsi w tym dniu są Młodzi, dlatego też nie wszystkich można zadowolić. Konsultant jest osoba bezstronną, która może pomóc rozwiązać pewne spory.

9. Wedding Planner pomoże w koordynacji Dnia Waszego Ślubu.

Jednym z zadań Konsultanta Ślubnego jest stworzenie z Wami scenariusza Tego Dnia, poinformowanie o nim podwykonawców i przypilnowaniem, aby wszystko przebiegało tak jak powinno. Wy będziecie musieli tylko w pełni cieszyć się pieknem Tego Dnia 🙂 

Wedding planner ślubny doradca Gdansk Gdynia Sopot Konsultanta Trojmiasto Pomorskie Iława Elblag

10. Konsultant Ślubny rozliczy się z podwykonawcami po weselu, odbierze i odeśle wypożyczone rzeczy/ elementy, wtedy kiedy Wy będziecie odsypiać cudownie spędzony czas!

To nie koniec zalet jakie wynikają ze skorzystania z usługi organizacji ślubu i wesela przez profesjonalnego konsultanta ślubnego. Czy jest Wam potrzebny? To pytanie do Was, jednak pamiętajcie, że napisanie, wypełnienie ankiety czy niezobowiązujące spotkanie nic nie kosztuje, a może sie okazać, że rozwieje wiele Waszych wątpliwości 😉

Zapraszamy : www.way2wedding.pl/jak-pracujemy/ 

Wedding planner ślubny doradca Gdansk Gdynia Sopot Konsultanta Trojmiasto Pomorskie Iława Elblag

www.tomcolor.pl